lørdag den 2. juni 2012

Firkanter uden farve

Nogle af mine Facebook-venner har udfordret sig selv og måske også en lille smule hinanden og vil tage sort/hvide kvadratiske billeder i juni.

Jeg syntes, at det var en sjov udfordring og hægtede mig på.

Det er faktisk lidt sværere end jeg lige troede, men mon ikke øvelse, øvelse og endnu mere øvelse giver bedre resultater?

Jeg har lagt ud med disse:

bundenafenlystmast2

mole

sara

 

Og en gammel kending, men med en ny beskæring og farvejustering

trunten

 

Og disse, som jeg ikke ville forulempe de andre med:

hvad

lysestage

Bare rolig.. jeg vil ikke holde mig udelukkende til de kvadratiske sort/hvide fotos på bloggen.

Det kan du vist ikke være tjent med, men du vil sikkert se et par stykker eller flere i løbet af måneden.

(Jeg skifter forøvrigt den grimme header (billedet øverst på bloggen) ud snart. Den er jeg utilfreds med.

 

Har du en juni-udfordring?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.