torsdag den 14. oktober 2010

Linnea i Kenneths garn

Jeg lovede dig, at du skulle se min nye cardigan i et bedre lys, så derfor tog Jan og jeg ud til Gl. Holsteinsborg og prøvede, at få nogle billeder.

linnea

Jeg er vild med garnet.. det er lækkert, blødt og super-behageligt mod huden.

linneabagfra

linneafrasiden

loveit

Lidt vanedannende, faktisk og jeg er overbevist om, at cardiganen vil blive flittigt brugt i løbet af vinteren.

At farven også er god,

falskesnoninger

når det bliver mørkt og trist er kun endnu et plus!

knap

Jeg har brugt 220 (vejet med knapper) gram uld/silke herfra, strikket med min addi-rundpind nr.3½

 

Jeg synes også lige, at du skal se min nye frakke.

Den købte jeg for små tre uger siden.

Det er første gang nogensinde, at jeg har ejet en sort frakke.

De sidste 15-20 år har de stort set altid været i orange, rust eller dybrød.

Den sorte her, er kun en overgangs-frakke, så jeg når nok ikke at blive træt og trist af den sorte. Den danner god baggrund for mine mange halstørklæder.

frakke

3 kommentarer:

  1. Din Linnea er så flot og passer dig godt. Pulsvarmerne er jeg vild med, cool at perlerne danner snoet mønster.

    SvarSlet
  2. Linnea er så flot, en skøn skøn farve som passer så fint til dig!

    SvarSlet
  3. Pia: jeg er også glad for min Linnea. Mine pulsvarmere er også nogle af mine yndlings..

    Lona: Det er bare så dejlig en farve.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.