fredag den 22. oktober 2010

Frossen fugt

Jorden er frossen derude.

Der er et fint lag iskrystaller, som danner en hvid kappe, der dækker jord, fjeld og tage.

græsstrå

Når man går helt tæt på og ser det i oktober-solens stråler ligner det små fine sukkerkrystaller.

 rimpåensten

Der er sejlvejr derude.

Den eneste dag, hvor det har set fint ud i hele min efterårsferie.

Men jeg skal til møde her midt på dagen.

Det føles lidt taber-agtigt, men man kan jo heller ikke vinde hver gang.. ahøøøømh- som om!!!

pil

Når mit møde er færdigt, tager Sara og Jan på jagt. Min dag er booket op.

Jeg kan ikke komme med, for jeg har lovet mig selv ud i morgen et par timer.. Jeg må så følge efter, når jeg kan komme afsted med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.