fredag den 1. oktober 2010

Handsker og cardigan

Det var de der handsker jeg kom fra i går..

handsker

De er strikket i drops delight garn på pind nr 2½.. og der er brugt et  nøgle.

Ikke et garn, som jeg gider igen, for det var hårdt at strikke med og føltes lidt som tørt, gammelt glasuld.

Lidt.

udenhænder

Men handskerne er nu rare nok at have på  og at jeg ikke kunne få farverne til at passe og matche og alt det, gør dem lidt charmerende og sjove.

De er strikket uden opskrift og på gehør (sagde den delvist tonedøve)

seselv

hjerte

Garnet til den cardigan jeg er igang med er derimod… luksus. Lækkert, blødt og rart.

Jeg glæder mig SÅ meget til at få cardiganen færdig, vasket og få på.

Lige nu ser den ret lille ud, men iflg. opskriften skulle den kunne passe en str. XL og den skulle give sig en del, da mønsteret er elastisk.

Nu må vi se..

Der er ikke blevet talt så mange masker eller kikket så meget på opskriften og fingrene har helt uden om både hjerne og fornuft holdt sig beskæftiget.

Det var, hvad jeg havde brug for i denne uge.

Fingrene har nydt følelsen af det lækre garn, som jeg købte hos Kenneth.

linea

Det var også luksus, at komme hjem i eftermiddag og finde en smuk buket på køkkenbordet til Laura, Sara og mig fra min mor.

rose

TAK!

rose

prøver

laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.