torsdag den 31. juli 2008

Sort sol

Allerede i oktober, da jeg var på kursus, blev der snakket meget om solformørkelsen i morgen, og nogle af mine medkursister, havde allerede dengang planer om, og gør det.. at tage til Nordgrønland for at opleve det storslåede naturfænomen. Vi andre mindre bemidlede, bliver her og håber at der er ikke er overskyet, og i god tro og med store forhåbninger har jeg så forøvrigt hentet de solsikre filtre, som Frederik Paulsen har sponsoret og givet til alle skolebørn i Grønland. Jeg håber, at alle jer der kom helt op nordpå, får taget nogle fantastiske billeder, som I vil dele med os?! Jeg har søgt og fundet ud af at formørkelsen kan opleves her hos os mellem 06 og 08. (Hvis jeg selv må sige det? Har jeg fundet nogle ualmindeligt gode links med informationer om solformørkelsen frem, så klik ind på dem, hvis du vil vide noget mere om formørkelsen :-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.