lørdag den 19. juli 2008

Blogvenner

Internettet er på mange måder et forunderligt sted..man kan dyrke sine interesser, vise dem frem til vildtfremmede, og man kan møde nye mennesker. Dét var lige akkurat det, som jeg gjorde idag. Mette skrev allerede sidste år til mig, at jeg var velkommen, og før jeg rejste til Danmark tikkede der så også en mail ind i min indbakke fra Laila, at vi burde sætte hinanden stævne. Det skete så idag. Mette lagde hyggeligt sommerhus til, og jeg indrømmer blankt, at jeg var spændt og lidt nervøs, for det der med at møde nye mennesker er ikke lige min stærke side, men jeg kunne pænt pakke min nervøsitet sammen, for mere ligefremme, søde og imødekommende mennesker skal man da lede noget efter. Der blev disket op med både hjemmebag, kaffe og hygge, mens regnen piskede ned akkompagneret af en dyb buldren, der rullede hen over himlen, og der blev udvekslet både strikkefif, kikket på min møbius, strikket lidt, og ikke mindst havde Laila perler med, som hun delte gavmildt ud af, og så havde hun en speciel perlenål, som hun gav mig. Hun gav mig også en maskemarkør, og den er noget mere smart end den papirclips jeg normalt bruger. Det er luksus, der er til at mærke. Jeg glæder mig i den grad til at komme hjem og prøve nålen, for den ser god og brugbar ud ud, når jeg skal tråde mine perler til mine evindelige håndledsvarmere. Markøren er allerede taget i brug, og den er altså ret smart for den kan både ses og klipses af...Tusind tak til jer begge to for en dejlig og hyggelig eftermiddag, og jeg håber, at jeg ser jer igen næste gang jeg er i Danmark! Efter aftensmaden gik Jan og jeg en lille tur omkring Alstrup, og de æbler, der gror omkring vejen så indbydende (men umodne) ud efter regnen i eftermiddags. Endnu en hyggelig dag, som jeg kan mindes, når vinteren trækker i langdrag, er kold og mørk. (Farmors tidselsligenden blomst blomstrer og er endnu mere spændende at se på nu. Den står smukt i en vase på havebordet og pynter)

Jeg har lagt lidt flere billeder ind i mit billedealbum

2 kommentarer:

  1. Det var en rigtig, rigtig hyggelig eftermiddag og det gentager vi da næste gang, I er i Danmark :-) Og husk nu, at der kan stoppes en hel del nøgler garn ned i håndbagagen!

    SvarSlet
  2. Det har du da ret i Mette..vi gentager det næste gang vi er i Danmark og med hensyn til håndbagagen ... ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.