søndag den 3. juni 2007

Travl dag/dagen før

Idag har den stået på bagning, bagning og bagning. Vi holder traditionel (grønlandsk) kaffemik for Laura i morgen. ( jeghar lavet en almindelig lagkage med marcipan, en after eight lagkage, to roulader, 40 boller, nogenogtredive sortemuffins, gulerodskage, æblekage og min mor har lavet en Folmers æblekage, og Dudi har bagt vandbakkelser ti mig, som jeg så selv fylder- TAK!)Og så skete der det, som meget sjældent sker: Vi har fået vasket og støvsuget bilen. Den er nærmest ukendelig, og lugter slet, slet ikke som vores bil plejer at lugte. Jan har sat vores havemøbler ud på vores altan, og ryddet op rundt omkring huset, men allerbedst var vi ude og klippe nogen grene af til min mælkejunge og fået sat bænken op under trappen. Når Jan og jeg sidder der under trappen på bænken med de lange grene ved siden af, kan jeg næsten bilde mig selv ind, at vi befinder os under varme lettere eksotiske himmelstrøg, hmmm. Nå, men nu varer det ikke så længe; farmor, inden vi bz-er din have og plukker dine lavendeler. Jeg håber, at vejret bliver godt?! Men DMI har lovet noget andet.
Der er ALTSÅ bare nogen mennesker, der kan sno andre om deres finger.. Nævner ingen navne!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.