tirsdag den 12. juni 2007

Ikke Malenes, men MINE fodvarmere!

For at komme min efterhånden langvarige strikkeblokering til livs, satte jeg mig ned og strikkede nogle strømper, men en eller anden højere magt, har tilsyndeladende besluttet sig for at pille min selvtillid indenfor håndarbejdes virke, fuldstændig ned. De første strømper jeg lavede, som I kan se i et tidligere indlæg under navnet "abefod", kiksede totalt, men de var nu heller ikke mere bevendt rent kosmetisk, så tårerne var tørre, da jeg opgav dét projekt (Jeg kan prøve igen senere, når heldet vender til MIN fordel), hvorimod almindelig strømpestrikning burde sidde så dybt i min ryggrad, at de burde kunne produceres i i en drømmeløs søvn med begge hænder bundet til sengestolpen. MEEEN, det kiksede også i første forsøg, så jeg måtte iføre mig tålmodighedens kappe, indtage en stor portion stædighed og bide stoltheden i mig, mens jeg strikkede de fodformede futteraler, som sidder ok. Nu har jeg så i ren og skær trods over mine manglende evner fundet opskrifthæftet med stømper frem og vil nu for 1. gang strikke et par strømper efter en opskrift- måske, medmindre jeg laver den om undervejs, men det afhænger af successen eller manglen på samme. Heldigvis kom Jesper med chokoladeis midt på aften.. Is (de) Light! overhældt med hjemmelavet sortebær-sirup, hmmmmm...Dét er godt!!

Her ser I min udsigt i aften, oppe fra hemsen, hvor jeg sidder og skriver. Det er og ser hyggeligt ud. Jan i sofaen, Jesper i gyngestolen med Laura bagved sig..De prøver at finde ud af "pulaartut" (Hedder den "Over åen" på dansk?) ØV! Jeg kan ikke få tekst og billeder til at sidde flot og udfor hinanden på bloggen. Det må I leve med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.