tirsdag den 26. juni 2007

Som tænkt, så gjort!

Nogen gange er der ikke så langt fra tanke til handling her i huset.. bare se med indlægget i går ;-) Idag købte jeg 2 mtr. stof til 59,- kr. mtr. og betrak de nye stole om. Det tog under 1 time og så var det da gjort. Pludselig har man en helt anden stol og jeg er godt tilfreds med resultatet. På billedet er sædet meget sort, men det var mere koksgråt. Jeg fortryder dog, at jeg ikke købte de tilbudspakker med kilometer langt stof de havde på tilbud i Jydsk i sidste måned, for jeg har sådan en lyst til at ombetrække vores sofaer. De fejler ikke noget som helst, men jeg trænger sådan til at se på noget andet.. Måske når vi kommer hjem fra ferie?? Han var på besøg hos aanaa og aataa, og ringede og bad os om at komme. Dét gjorde vi så. Han er så sød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.