torsdag den 21. juni 2007

SOMMERFERIE!

Igår gik vores sommerferie igang, og vi skal ikke i skole/på arbejde igen før d. 06. august. Det føles lidt uvirkeligt, men også dejligt! Det har været et laaaaangt træls skoleår, hvor der er gået mange forskellige tanker ind og ud gennem mit hoved. Nu holder vi lidt ferie, og så må vi jo se om det ikke hjælper lidt på det mavesure lede jeg har følt i dette skoleår?! Og i dag er det GRØNLANDS NATIONALDAG, så der kommer flere billeder ind i løbet af dagen, når vi har været ude og se, hvad der foregår rundt om i byen. Indtil da skal I da lige se billeder af skolegården i går, og hvis I kikker godt efter kan I se Laura og Sara. HOV! Og så vil jeg da lige fortælle, at en lille gråsidsken, er ved at bygge en rede under vores trappe i de grene jeg satte i mælkejungen i starten af måneden. Vi følger meget godt med i redebygningen, men prøver også at passe på ikke at forstyrre dem for meget. Jeg har lagt lidt karteflor (ubehandlet grønlandsk lammeuld), som de har brugt flittigt af. Derudover har vi lagt vildtfuglefrø ned til dem, så der altid er lidt nød-proviant i nærheden. Så håber og beder vi for, at der ikke er nogen katte, der får færten af ungerne.

2 kommentarer:

  1. dejligt med ferie, ikke? jeg har lige kommet hjem efter min sidste arbejdsdag, skal ikke ind igen för 7.august. yyyndigt!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Ja det er dejligt

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.