onsdag den 27. juni 2007

Tidlig morgenstund

I morges kl. lidt i 05.00 vågnede jeg op af en mærkelig drøm, og kunne ikke sove mere på det tidspunkt, og heldigvis for det, for da jeg kikkede ud af døren så jeg den flotteste "sol-opgang" eller hvad man nu kan kalde det, når der er sol døgnet rundt. Jeg fandt kameraet frem igen og tog nogle billeder, som jeg har lyst til at dele med alverden/jer. Det er så dejligt at have ferie, får man har tid til at lade alle indtrykkene bundfælde og give mening. At bearbejde oplevelserne og dvæle lidt ved tankerne uden hastværk.

I dag kunne jeg så også køre min far ud i lufthavnen, så han kunne komme afsted til Danmark. Jeg ønsker ham god tur! Og kom godt frem. Reste af dagen i dag, skal bruges på ting, der SKAL gøres: vaske tøj, rydde lidt op, støvsuge og andet i den dur (måske snarere mol?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.