torsdag den 7. juni 2007

Sjæle-detox/renselse!

De af jer, der kender mig, ville ikke blive forundret over, at jeg i går aftes ikke kunne holde mig på land. Vejret var simpelthen bare så utroligt smukt, at jeg måtte afsted. Jeg fik lokket Jan med og så tog vi afsted kl. 22.30 Vandet var som et smukt spejl, og vi var bestemt ikke de eneste, der havde fået den idé. Vi lidt billeder, og da de er i modlys ser det meget mørkere ud, end det var. HUSK, at vi har midnatsol (for de af jer, der ikke bor her) Vi kom hjem kl 02.30 (uden de mange sæler, vi havde planlagt at ville fange, men med renset sind og sjæl) OG faktisk mødte vi også en af vore gode venner, som også var på sæl-jagt. vi fik en hyggelig sludder med ham.
Det er vist mange billeder at vise på en gang, så jeg vil slutte min billed-kavalkade.

1 kommentar:

  1. Fantastiske billeder. Hvor er der bare smukt.

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.