fredag den 11. juli 2008

Glæder

I eftermiddag, da vi kom hjem til farmor, stod der nye blomster i vasen på den overdækkede terasse. Det er bare så meget luksus i min verden, med friske blomster i vaserne hele tiden, men farmor har altså også nogle smukke blomster i sin have som hun bare liiige kan klippe af..luksus var det også, at farfar'en mixede os en drink før aftensmaden, som vi kunne sidde og nippe til, mens der blev hæklet lidt med den nye luksushæklenål og mens maden kogte færdig, men den største luksus er altså bare at kunne være sammen med familien. En enkelt kold øl i stearinlysenes skær i drivhuset (jo, der er altså mørkt om natten i forhold til hjemme, hvor vi har midnatsol) det er altså også fedt..øv ! at det får en ende om små 14 dage, men vi har nu også et priviligeret liv derhjemme, og husk mig lige på det, når jeg begynder at klage mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.