søndag den 6. juli 2008

Forelskelse og kærlighed

Fortalte jeg for resten, at jeg er meget glad for Hunden? Øøh..jeg har vist forelsket mig lidt, for han er altså bare så kær. At han også er kvik og glad, gør det jo heller ikke dårligere. Han får vist også lov til lidt mere med os end med sine "rigtige" mennesker/ejere.I starten var det også ren forelskelse i farfars koldskål, men det har udviklet sig til rendyrket kærlighed, for den fås bare ikke bedre. Jeg har fået koldskål mange steder og i mange variationer, men farfars slår dem alle med mange og lange længder! Farmors gule rose har også en konkurrent i den lilla ”blue moon”- rose, men den gule roses duft og sommerfarve (ja, jeg kan godt lide både gul og orange) er stadig favoritten hos mig, men prøv lige at dyrk denne skønhed! På vej hen til farmor og farfar i dag kørte vi længe bagved disse unge piger, der vist skulle på ferie på nogle grønne enge. De var svært nysgerrige og fulgte godt med i transporten. De så bestemt ikke ud til at lide overlast. For ”sådan én som mig” var det sjovt at se dem blive kørt af sted på den måde, og jeg insisterede på, at vi kørte bagved dem, indtil vi skulle dreje af. I morgen planlægger vi at se film i biografen…Det er ren ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.