lørdag den 2. juni 2007

(Assaqutaq er altid så fotogen)

Jeg starter bagfra med dagen: Vi er næsten lige kommet hjem fra en dejlig sejltur, hvor vi tog en sejltur ind til Assaqutaq, hvor 6.kl fra Minngortuunnguup Atuarfia/skole 1 er på lejrskole. Laura sejlede min min far og mor, og de hyggede sig så vidt jeg kunne se. Laura kom i tanke om, at hun jo skal starte i 7. klasse efter sommerferien og hun derfor skal på lejrskole. (Nedenfor: vandværket i Assaqutaq. Der er trukket en lang slange over til øen, hvor vandet løber ned i en stor tønde. Meningen er at vandet derfra ledes via en anden slange.. det er den I kan se frosset ned i jorden, over i huset, så det har rindende vand) Det glædede hun sig pludselig meget til. (Laura er er altid så god på billeder!!) Tidligere på dagen, var der jo den store Sisimiut MGP (Melodi Grand Prix) og Sara og Aki Mathilde havde meldt sig til. De var meget søde og meget dygtige, men desværre fik de ingen pladser. De hyggede sig dog, og deres store debut på scenen bliver afsluttet med at de sover sammen i nat.
Som I kan se på billedet, var der rigtig, rigtig mange mennesker oppe i hallen. Faktisk var den stop-fuld, og Sara og Aki Mathilde skulle være de første på scenen. Jeg synes de var enormt modige!
Som I kan se, var der fint vejr, da vi tog ud klokken lidt over 18, men vejret ændrede sig, mens vi var derude. Det blev tåget og diset, koldt og lidt råt, selvom de havde lovet os noget andet, men det var en dejlig tur!! Det har været en meget begivenhedsrig dag med mange forskellige indtryk, så vi er trætte på den rigtigt gode måde.
I morgen skal der bages til Lauras fødseldag. Hun fylder 11 på mandag d. 04. juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.