fredag den 15. marts 2013

Lang dag med solskin indeni og udenpå/ indlægget fra torsdag som ikke villle udgive sig!

I modsætning til i går, skinnede solen fra en skyfri himmel og vejret viste sig virkeligt fra sin bedste side.

Det passe jo fint til at elever og lærere skulle interviewes til det landsdækkende tv for byggeriet af iglooen og for dem af jer, som kan se det, vises det på onsdag kl 1830 i Nunatsinniit, – og jeg står nok også og øher og ahemmer lidt betuttet.

Der skal skrives en artikel (på begge sprog) inden søndag til lokal-avisen og eleverne skal sætte deres egen tekst til de næsten 100 billeder, som jeg har taget fra projektets start og til i aften og som skal ende i nogle elevproducerede plancer, som skal hænge på skolen.. og så tror jeg altså ikke at der kan trækkes mere ud af den  igloo.

64

77

78

80

 

 

I dag efter arbejdstid kunne Jan og jeg lige akkurat nå en lillebitte tur på Rita.

Den skal prøves og vi skal vænne os til den. Vi er ikke vant til de nye snescootere, der er højere og denne er endda en 4-takter.

Den kører fantastik dømt udfra den korte tur vi tog i dag og jeg glæder mig så meget til de længere ture

themanandthebeast

janogrita

og ved du hvad? Jeg har ikke nået at fotografere det meget færdige babysvøb, som jeg endda glæder mig til at vise. Det er blevet meget fint og fotografering skal ske i morgen inden det sendes afsted mod Nuuk.

 

Dagen har været lang og meget begivenhedsrig, så nu er jeg mere end træt og vil se dyner.

edderfugle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.