mandag den 11. marts 2013

Med galde-rester på en søndag

Dagen har budt på høj sol.

Jeg var stadig lidt gnaven og gik mig en tur.

Det hjalp lidt på det hele at få lidt frisk luft og se verden fra gå-ben, men det vil være synd at sige, at det hjalp på mine få billeder.

Det bliver bedre i den kommende uge, for det har jeg besluttet og så skal det altså bare være sådan! Basta!

Is-foden er meget dekorativ med sine former i solskinnet, slebet runde af det skiftende tidevand og bølgeskvulp.

isfod

Under broen svømmer edderfuglene rundt i det klare vand.

edderfugle

Gad vide om de nogen dage er sure og tvære og andre dage glade og tilfredse eller er de mon bare lige-glade/sure hver dag?

han

Olsens lyse fætre og kusiner spiser stadig hos min far.

Han brødføder faktisk rigtig mange små sjæle.

Vi har Olsen og han spiser ikke så forfærdeligt meget. Til gengæld bliver han lidt ekstra glad, når  han får lov til at stå på spisebordet og drikke morgenkaffe med os og kan fortælle om alle nattens drømme og alle dagens mange planer.

Han er underholdende og vi lader os gladeligt underholde af ham.

hvidsisken

kongenafvasketøjet

 

Jeg forsøgte at fange lidt af farven på himlen til aften, men jeg glemte altså lige at stille kameraets indstillinger og så går det jo som det gik.

Det bliver bedre næste gang, for det har jeg besluttet!

123

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.