søndag den 31. marts 2013

Hast

Jeg er ude i solen påtur

asungasungaat

og om aftenen sidder jeg i mit sofahjørne og strikker en omgang rundt og ca 1½ tilbage, 2 omgange rundt, kun for at konstatere at jeg har strikket forkert igen.

strik

Jeg er vist ikke helt koncentreret om, hvad jeg laver, men der er jo kun mig, som glæder mig til at kjolen er færdig, så jeg trækker vejret helt ned i maven og forsøger at tage det roligt, koncentrere mig og ikke haste afsted.

Hastværk er lastværk og der er intet, der haster.

 

P.S. Jeg sidder forresten og ægrer mig lidt over at Jesus ikke havde nogle flere mærkedage, som vi kunne fejre med frihed og arbejdsfri dage. Jeg kunne som sagt sagtens vænne mig til at tulle rundt og lave ingenting i mit eget tempo. Faktisk er det lidt min hobby at holde fri.. jeg siger det altså bare

3 kommentarer:

  1. Sol? Dit heldige asen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft sol, sol og sol i så mange dage nu, at vi ikke kan huske, hvordan det er, når der ikke er sol :-)

      Slet
  2. Så glæd dig til din pensionisttilværelse som os andre - og tak for turen forresten
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.