fredag den 22. marts 2013

Dudi 40 år

I morgen/ I dag dansk tid fylder min lillesøsters lillesøster hele 40 runde, herlige og hele år.

Jeg ville så gerne have været sammen med hende, fejret hende og festet sammen med hende.

Jeg regner så sandelig med, at vi skal et eller andet sammen, når vi engang ses og helst sammen med hendes storesøster/min lillesøster, men dagen for mig kommer til at foregå på arbejdet.

Jeg håber at alle omkring hende vil fejre og glæde hende som hun fortjener det.

Nyd dagen kære Dudi og vid at du er i mine tanker! ♥

Tillykke med fødselsdagen

6 kommentarer:

  1. Også tillykke til hendes to storesøstre - dig og Lena - ja, far og jeg har 3 dejligste/smukkeste/dygtigste/klogeste/sødeste døtre <3
    KH mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig i dig i, at jeg har nogle skønne søstre og tak for dem

      Slet
  2. Wong Wai:
    Som "muar" siger e`n det samme - som UDEFRAKOMMENDE :-)
    Ha` så er hun kun 2/3 af mig ;-)
    Tillykke med Dudi, Dorthi.
    God weekend til dig og dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og god weekend til dig også Wong Wai

      Slet
  3. Kære Dorthe tillykke med din søster, hils dine forældre og ønsk tillykke. Vi har snakket en del om dig i denne uge, Jonas er på besøg, han har Karina Lennert med (Regines datter) de har haft dig i skolen, et par gange har de talt (meget positivt) om dine timer - så det har ikke været forgæves!! Vi har forkælet dem en uge, de skal tilbage til København idag.
    mange hilsner Anni

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig, at de har positive minder om mig fra deres skoletid. De har vejret, men ikke sneen med sig, så jeg håber at de får en god tid heroppe

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.