tirsdag den 18. september 2012

Træt tirsdag

Det har været en lang, men god dag. God og med tungen lige i munden og balderne klemt sammen, så den ikke endte i noget andet end..god.

 

Dagen har budt på både arbejde, møde, besøg hos mine forældre og en hurtig beslutning om at droppe madlavningen for istedet at spise på Taseralik.

 

Laura

laura

 

havde sin veninde med,

1

2

3

 

som også skulle spise på Taseralik med sin mor og det var da hyggeligt.

 

I det hele taget, synes jeg, at både Sara og Laura har nogle søde, sjove og dygtige venner/veninder.

 

Lauras veninde er forrygende god til at spille guitar/musik i det hele taget og når de to slår sig løs med musik-instrumenterne på Lauras værelse og tonerne strømmer op gennem etagerne, bliver jeg så glad indeni over de gode evner de to piger har hver især og når de slår dem sammen til god musik.

De øver og er begge stædige og bliver ved og ved og ved.. lige indtil de er så tilfredse.

Når jeg sidder i min sofa og kan høre dem øve i etagen nedenunder, kan jeg blive lidt ærgerlig over, at jeg aldrig rigtig har været stædig og haft en interesse fra jeg var barn af.

Når både Laura og veninden engang bliver rigtigt voksne og hvis de fortsat bliver ved med at udvikle deres evner indenfor musik, vil jeg tro, at de er mere end almindeligt gode, for de er allerede så talentfulde.

Det må være så fantastisk at kunne noget, –lige meget hvad, så godt, som de kan.

Men i dag lavede de ikke musik, hverken på Taseralik eller senere da de sad på Lauras værelse, men havde travlt med noget mobil-telefoni-ombytning og en masse, som jeg vist ikke skulle blande mig i.

Udover alt det, som jeg skulle, lavede jeg også lidt af det som jeg bare ville.

Jeg så nogle folk i øjnene og fik lov at fotografere

n

j

d

og tilføje lidt til mit album.

 

Nu er klokken strikketid-i-sofaen og jeg kan vist godt tillade mig at puste ud og lade roen sænke sig over hjertet og i sindet.

6 kommentarer:

  1. skulle jeg komme forbi dig og dit kamera med mine unge mennesker ja så ville jeg bestille en fotoserie af mit afkom, du kan altså noget med det kamera

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lidt af en kompliment. Tak skal du have, men det afhænger jo altid af den affotograferede og om kontakten er god mellem kamera og personen, men jeg lapper dine smigrende ord i mig alligevel

      Slet
  2. Du kan bestemt også noget, ikke ret mange kan. Du evner at skrive og fotografere, så man helt glemmer at trække vejret

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var pænt sagt, Laila. TAK for det

      Slet
  3. Det kan godt være, at din foto-interesse ikke er fra din barndom, men du er dæl'me god til at fotografere :-) Dejlige piger og smukke øjne. Jeg tror forresten slet ikke, jeg kender en eneste med grønne øjne ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Grønne øjne er heller ikke almindeligt heroppe og da jeg fik lov til at fotografere disse grønne øjne var jeg også glad og tak for dine rosende ord.. de er lagret og gemt til de dage, hvor jeg synes, at alt, hvad jeg giver mig i kast med, falder til jorden

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.