lørdag den 17. marts 2012

Luksus-lørdag

Så blev det endelig lørdag og jeg kunne være længe oppe og sove til efter 8.

Det er luksus, som kan mærkes og jeg elsker det.

 

Vi har haft hyggeligt besøg fra Fjelsø, som gjorde, at jeg virkelig ville ønske, at der gik et tog, en bus eller blot en smule tanke-transport en gang imellem.

 

Det har virkelig været hyggeligt og jeg sidder med det garn, som vores besøgende havde med til mig, mellem fingrene og strikker strømper på livet løs.

Luksus-tilværelsen fortsatte over resten af lørdagen, som bød på hygge-snak med Olsen,

olsen 

qooquutiga

enfuglihånden

langsom rundtur omkring havnen,

måge

hvor isen er brudt næsten op,

isfoden

orasila

nittaalaq

rundtur i byen, hvor sneen dalede ned og hvor alting var hvidt i hvidt og hvor der ude ved kvindehøjskolen var en masse skind, som var spændt til tørre.

amerpassuit

1

 

Der hvor lufferne har siddet og der, hvor der uheldigvis er skrabt et hul, bliver det syet sammen, for at så lidt af skindet går til spilde.

2

3

 

4

5

Ved kaffetid var der kaffe-drikning og mattak-spisning hos min far og mor sammen med Lena og Johannes.

jan

Til aften har der været tid til at lave absolut ingenting.

Engang havde jeg en drøm om at kunne lege lidt mere med mit billedbehandlingsprogram,

aaaj

men jeg tror, at man skal brænde lidt mere for det end det jeg gør

isøgeren

og så øvrigt holde sig til det, som man er bedst til.. derfor lunter jeg ned til mine strømpepinde og sofahjørnet og ønsker dig en god søndag.

 

 

Inden jeg lusker af, vil jeg lige trække lidt i dit smilebånd.. se mine negle og det var symmetrisk med den anden hånd (det blev godt nok fjernet her til aften, men har siddet på siden i onsdags) Smiley Man har som bekendt kun det sjov, som man selv laver.

 

fem

 

 

Og så vil jeg vise dig mit nye ur, som jeg modtog i lørdags.

Faktisk er det ur nr. 2, for det førstes lille viser

hvad er klokken?

stod misvisende og jeg fik derfor tilsendt et nyt. Kvit og frit, så nu har jeg to, hvoraf det ene så er lidt alternativ tidsvisning

nutid

Det er lavet af rester af træ fra trægulv-industrien og jeg valgte det mørke af slagsen og som du kan se, er de ikke helt ens, hvad de jo ikke kan være, når de unikke.

Men spørg mig lige om, hvad klokken er!

2 kommentarer:

  1. "Synes godt om"

    SvarSlet
  2. Aja Lena: :-) Bliv nu bare rask..synes ikke godt om, at du ligger hjemme i din seng, når du skulle være sammen med mig og hygge

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.