tirsdag den 13. marts 2012

Anelser

Lige pludseligt og op og ud af næsten ingenting rejste vinden sig og hvirvlede sne rundt.

White out og ikke black out.

Når vinden tog tilløb til endnu et lille pust; i sekundet, hvor der var næsten stille, kunne man ane søværnets skib i isen foran kajen.

akkurat

Dette billede har jeg tilsat lidt ekstra farve, kontrast og velvilje, bare for at prøve

isneen

Solen hænger deroppe over skyerne.

illunnguaqarpoq

Det gør den altid, har jeg ladet mig fortælle, når jeg ikke lige synes, at solen skinner på mig.

I dag gjorde den, altså skinnede på mig, for i dag har jeg det så godt, at jeg næsten vil påstå, at jeg er ovre min influenza.

Er rask og rørig, glad og tilfreds. Så skal jeg såmænd ikke bede om mere.

Jeg har været på arbejde og det har været en god dag.

Jeg håber, at din har været lige så god?

P.S. : noget man akkurat lige kan ane.. det må da hedde anelser? Smiley

5 kommentarer:

  1. Det er på én gang både smukke og lidt uhyggelige billeder. Jeg er helt sikker på at den stemning der er i dem kunne gøre sig godt i en gyserfilm.

    SvarSlet
  2. Henriette: Det var ihvertfald lidt uhyggeligt, når man ikke kunne se noget som helst.. N O G E T overhovedet.

    SvarSlet
  3. trods alt godt at se at solen sætter et lille aftryk på fotoet - selv om den er langt væk...anelser- et got ord :-)

    SvarSlet
  4. Det grå ser jo egentlig smukt ud, naturen er andet end blå himmel og sol. Elsker dine billeder af den Grønlandske natur.

    SvarSlet
  5. Ellen Katrine: Anelser er et fint ord, synes jeg også :-)

    Bebiane: Tak for din kommentar. Den varmer

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.