søndag den 25. marts 2012

ACR 2012 dag 2

Som du sikkert har regnet ud, har jeg været ude hele dagen for at fotografere.

Sammen med Jan.

Det gjorde dagen i dag en smule bedre end dagen i går.

 

Lyset har været ekstremt hårdt og meget svært at fotografere i.

Himlen har været overskyet, men der har været vildt meget lys alligevel og alle konturer forsvandt og verden var hvid i hvid.

66 soorunami

 

 

Jeg gjorde mit bedste.

 

Det gør jeg altid, men i dag var det sværere end andre gange.

 

Jeg ved ikke, hvordan det ser ud hjemme på din computer, men på min computer er alle billederne i albummet fra i går, ikke synlige.

Træls.

 

De bliver synlige, når man trykker på et billede, men det ser da godt nok træls ud i indlægget.

 

Jeg lægger billederne ind i mit picasa-album, hvor det ikke plejer at drille så meget og du kan se dem her, hvis du har lyst.

 

Du får et glimt af mine oplevelser fra i dag her

interview

I did it

vand

vædskeopfyldning

k5

træt men glad

qasoqaanga

 

Og så kan jeg fortælle, at jeg, når jeg altså ikke fotografere skiløbere, strikker strømper… ikke mange omgange, men nok til at de vokser bare en lillebitte smule.

 

Andre bliver trætte, når de har været ude en hel dag.

Jeg har det lige omvendt.

Jan og jeg har været ude 7-8 timer i dag og jeg var ude i 11-12 timer i går og jeg har det så godt med det. 

Bliver frisk, glad og energi-fyldt. Uuuuh, det er så dejligt!

 

Meeeeen… mine arme og min ryg kan godt mærke, at jeg ikke kører rundt på snescooter i møg-føre hver dag.

Mine skuldre er smadrede og mine underarme føles som smertende sten.

Det handler vel om vane, træning og muskel-opbygning?

Hej

Dagens arb

 

Og så vil jeg da lige tilføje, at min tab-og vind-gruppe, har været til kontrolvejning i dag kl 10, mens jeg var ude i terrænet.

Jeg skal vejes på mandag.. lidt snyd, for det bliver så midt på eftermiddagen, hvor jeg vejer lidt mere end om morgenen.

 

Den, som har tabt sig mest i min gruppe, har tabt sig over 2 kg.

 

Jeg vejede mig herhjemme og min vægt siger, at jeg har tabt mig 1½ kg. i denne uge. Ikke så ringe.

 

Jeg har ikke målt mig, men mon ikke, det også ses på målebåndet?

 

Siden 28. november har jeg tabt ialt 7,5 kg.

Ikke at det ses så forfærdeligt meget, men lige pludseligt, lige pludseligt! er det synligt for enhver og ikke kun mine bukser og min badevægt. (Nu mangler jeg kun 10 kg. men er glad, hvis jeg kan smide yderligere 5 kg.)

Men om det er synligt for andre end mig, gør mindre, for det gør godt.

 

Nå, men det var det strikketøj jeg kom fra. Eller sengen?

( I morgen er det 3. og sidste dag i ACR og så vender vi tilbage til hverdagen igen.. altså, hvis du er træt af at se på ski-billeder)

ACR 2012 / klik på billedet og kom videre til hele albummet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.