fredag den 23. marts 2012

ACR 2012 dag 1

jeg har været ude i det fantastiske gode vejr hele dagen og tror igrunden bare, at jeg vil på hovedet i seng lige om lidt, men inden vil jeg da lige vise dig nogle stemningsbilleder fra dagen i dag:

DSC_2460

DSC_2436

DSC_2419

 

 

Og vores logerende blev nr 1 i dag:

DSC_2499

 

Og lidt flere.

Du kan se starte diasshowet ved at klikke på et af billederne

Du kan gå ind på ACRs hjemmeside og hente informationer om løbet i dag.

Jeg skal utilgiveligt tidligt op i morgen, for at nå ud til campen, som ligger meget, meget længere ude i år end de foregående år, snescooter-føret er elendigt, så det tager tid, at komme derud og jeg kører i forvejen langsomt, så måske var det en idé at smutte under dynen tidligt?!

Hav en god lørdag

2 kommentarer:

  1. endnu engang se-værdige/brilliante billeder.

    Skal lige huske at takke dig for at få muligheden for at de alle de foregående fugle-billeder af: PraleRøven hr. Olsen, mågerne, ravnene, hvid- og grå-siskenerne osv., og ikke mindst dem af ørnene.

    SvarSlet
  2. Fuglemand: Tak skal du ha' Du smigrer mig, gør du! :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.