mandag den 1. juni 2009

Overalt

Selvom jeg har gjort rent fra tidlig i morges til kl 18 idag, kan jeg godt lave lidt sjov alligevel! Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg er fuldstændigt og aldeles udmattet, men det er dejligt at vide, at der er rent og præsentabelt. Imorgen skal der hentes dørblade så vores døre kan skiftes ud nedenunder. Det var været tiltrængt i ca 15 år. Det bliver vasket tøj og støvsuget i et væk, men nu skal det være slut for i dag. “Sagen genåbnet” starter lige om lidt og den skal ses!PhotoFunia-1737ce1saraPhotoFunia-1739dacl1PhotoFunia-173b38cl2PhotoFunia-173bc8ds2

4 kommentarer:

  1. Hvorfor har du dog haft så travlt med rengøring o.s.v.knus fra farmor

    SvarSlet
  2. Nu er det jo ikke ligefrem de kongelige, der kommer i næste uge, men nogen, som rangerer lige så højt, og så skal der altså være nogenlunde rent og præsentabelt. Dem, som kommer har en vanvittig høj rengørings-og hygiejne-standard, så for ikke at skræmme dem væk og såååårn'.. hvis du forstår?

    SvarSlet
  3. jeg er inde i overvejelser ang. næste træk i vores kommunikation.

    SvarSlet
  4. Jeg har ikke tid til at kommunikere.. jeg skal gøre rent

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.