søndag den 19. oktober 2008

Søndagsnedtur

Jeg er lidt ødelagt i sjælen. I morgen er det defenitivt slut med at slappe den. I morgen skal der igen knokles. Puuuuuhaaa, nogle dage. De er drønet afsted og jeg har forsøgt at indhente dem. Der er så mange ting, jeg pludselig skulle nå inden ferien forsvandt ud af kalenderen, og de fleste nåede jeg ikke alligevel. Der tegner sig et mønster for mig og jeg vil helst ikke se billedet..ikke i dag ihvertfald. I går aftes fik vi besøg af Ole og Lars. Det blev en hyggelig aften, hvor de to fik ordnet vores "udsigtskikket/stjernekikkert", og i dag havde vi fornøjelsen af at opleve Ole i sit rette element; nemlig i starlab på bygge-og anlægsskolen. Jeg sad og nød mosaikken af Kiistat Lund på væggen efter en time i starlab.

I morgen truer en ny uge..Jeg må hellere tage mig sammen og komme i seng før 24 i aften/nat (det har sneet og sneet og oveni købet blæst kraftigt..tror I jeg synes det er sjovt? Nej!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.