torsdag den 20. september 2007

Septembers himmel ere så blaa...

Sneen var der stadig i morges til trods for at jeg i går aftes, da jeg gik i seng, havde bedt inderligt til at sommeren og varmen var tilbage, når jeg vågnede,- men ak nej! Den lå der stadig: hvid, fin og meget kold. Men det var et smukt syn, da jeg gik op mod skolen efter at Jan havde sat mig af. Bemærk, at solen står i øst. Og i dag da jeg gik ud af skolen igen, var synet stadig flot og betagende. Jeg tænkte ved mig, selv at det (vejret/vejrguden) prøvede at mildne omstændighederne, så vi ikke var alt for skuffede. Bemærk, at solen nu står i syd (den skinner på Nasaasaaq fra syd)Kan I huske, hvordan det var at hoppe ovenpå de frosne vandpytter da I var børn?? Dét er altså stadig sjovt, når isen knækker, men denne is på denne vandpyt var altså lidt for tyk, så lyden var ikke som, da jeg var barn.

Nede ved havnen var der masser af sultne måger, der kredsede om en kutter, hvor der blev gjort rent. De var smukke i modlyset, men var svære at fotografere (derfor er de også lidt grovkornede..altså billederne, fordi jeg brugte e shoot&select program) I morgen tager vi ud og holder weekend i den kolde barske natur. vi skal op i en hytte, og børnene glæder sig meget. Det bliver nok den eneste weekend tur vi kommer på i år. ØV. I modsætning til de forrige år, hvor vi var afsted hver weekend.. sidste år to gange og i år en gang.. Det går i den helt forkerte retning...Det ender med at vores efterårs fornøjelser kommer til at bestå af luftning af Nilfisken og måske sove med åbent vindue en enkelt nat??? Negativ og pessimistisk?? Moi?? Næææææ :-(

Måske er det en dårlig vits?? Paradistræer i snevejr?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.