søndag den 16. september 2007

Bølgegang

(Bemærk, at jeg har lagt nye billeder ind i mit album til venstre: Efterårsbilleder fra Sisimiut )
Grunden vi ikke kom afsted på rensdyrjagt denne weekend, skyldtes den meget dårlige vejrudsigt, og i stedet for at ærgre os, gik Jan og jeg en tur ud langs Assaqutaq-sporet, for at se på store bølger. Det var en fin lille vandretur på 1½-2 timer i silende regn, men med smukke efterårsfarver, som vi til dels fik fanget med kameraet..Vi var pakket godt ind i masser af varmt tøj og regnjakker. Det burde man/vi gøre meget oftere! Altså tage ud i al slags vejr og ikke sidde og vente på sol og varme. I får lige en masse billeder, og jeg håber, at I kan fornemme regnen, den friske luft, havets brusen og duften af efterårsfjeldet.. Jeg fandt en smuk ravnefjer (apropos) som jeg naturligvis! satte i kasketten Der var masser af store modne sortebær, og de smagte godt og sødt, og var flotte i regnvejret. Og der var også masser af store, søde blåbær. Iår har vi ikke samlet svampe. De smager nu ellers så godt flødestuvet.... Denne er nu nok ikke så velsmagende længere. Bagefter kørte vi i bilen en tur ud af grusvejen og så på de flotte farver, og da vi skulle hen i Panigiit og købe en lille sælskindspung fik Laura hilst på hestene (der er 4 af dem i byen. De er "privat-ejet") Jeg holder så meget af denne årstid med alle de smukke farver og den klare, friske luft

1 kommentar:

  1. SÅ flotte billeder af den dejlige natur... kigger dagligt ind til dig..

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.