søndag den 30. september 2007

Sejle min egen sø

Sejle min egen sø, gjorde jeg sammen med Jan og Jeper idag i Jans båd. Meningen var at vi ville fiske lidt, men der var ingen der hvor vi lå, og der var en meget god vind, som gjorde , at vi både drev og gyngede vel rigeligt. Det var dog DEJLIGT, at komme lidt ud og mærke havluften mod næsen, og se solen i øjnene. Tilbage på landjorden tog vi for at inspicere Jespers hunde. Hans hunde er nabo med en hvalp, som jeg er lidt småforelsket i og som jeg altid lige skal hilse på, når jeg er på de kanter. Ejeren er min kollega (ham, som jeg er ved at strikke djævlehue til).. gad vide om han vil bytte en hue for en hund, øøøøh ;-) Måske skulle jeg kæmpe videre med huen og gøre den færdig først. Her til aften sad jeg og surfede rundt, og fandt denne side, som jeg fandt meget inspirerende (fede billeder, flot strik)Sådan vil jeg også gerne kunne fotografere, så jeg må hellere øve mig. Det må gerne blive lidt bedre sejl-vejr i den kommende tid, for jeg savner at sejle i min jolle og kikke efter sæler, som jeg kan skræmme lidt ;-)

1 kommentar:

  1. Åh, jeg nyder dine billeder fra Grønland, kan mærke den klare, tørre gode luft.. Jeg har været i Nuuk som arbejdende turist flere gange, men kort tid ad gangen, og længes tit efter naturen og kulturen. Det har været en gave at opleve Grønland, og jeg vil gerne tilbage igen. Men indtil da, nyder jeg dine billeder, som er rigtig gode.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.