mandag den 17. september 2007

Mandag

Mandag! Øv, den føltes faktisk længere end den ret faktisk var. Ikke så meget fordi den var anstrengende eller var kedelig. Sådan har jeg det næsten altid ovenpå en god og dejlig weekend. Tirsdag er fast møde-dag, og i morgen er ikke nogen undtagelse. Dagsordenen er lang, og jeg ser frem til en lang arbejdsdag, men vejrudsigten er faktisk så elendig og vejret/havet i dag er så skidt, at jeg måske skulle takke for at jeg ikke behøver at tænke selvstændigt over, hvad jeg skal få dagen i morgen til at gå med??Ikke ligefrem fordi jeg ville kede mig, hvis jeg skulle underholde mig selv- tværtimod, men lidt positiv, skal man vel forsøge at være :-o Allerhelst ville jeg gerne gentage vores sommerferie et par uger igen, gerne med lidt mere sol og varme, og med et godt strikketøj/en god bog, og med udsigt til friske grøntsager, bær og frugter. Hmm, men pigerne var lidt lidt sejere end jeg er, for de tog til taekwondo-træning i højt humør og kom hjem i højt humør. De er tilmeldt børne-cup/ en mini-GM til november, så de bliver nødt til at vise noget velvilje. Idag vil jeg kun have sommerferiebilleder på bloggen, for jeg længes lidt efter noget sol-varme og tørvejr.

Jeg købte for et par uger siden noget sort kauni i Eventyrgarn, og jeg er gået i gang med at strikket et sjal af det. Nogle ting ting tager ikke skade af at blive gentaget....Jeg startede på en bolero, men jeg syntes lige pludseligt at det kradsede mod huden, så det blev rullet om nøglen igen, og opstartet på ny. Djævlehuen skuffede mig, så jeg lægger ikke engang et billede af den ud endnu. Den skal laves om, for ørerne sad dårligt og den var for kort/lille. Det skal nok blive godt til sidst! Slut på dette intetsigende indlæg...men en anden ting: for mange måneder siden, gjorde jeg nogle overvejelser vedr. at blogge. Jeg gik og tænkte lidt over det igen i går, og tog mig selv i at tænke, at dagene skulle være indholdsrige og gode, så jeg netop havde noget at skrive om. Det er måske ikke lige den lige vej, at gå for at finde indhold i hverdagen, og det skal jo heller ikke være nogen hemmelighed, at vi/jeg har nok at fylde dagene med både mht arbejde og fritid, men et eller andet er der sket, efter at jeg har fået bloggen/dagbogen. Dét at kunne indsætte billeder i dagbogen.. det kunne jeg jo ikke, da jeg for 25-30 år siden skrev i et udslidt og udtjent kladdehæfte. Og som Line (blogadr.ukendt) skrev, kan folk, der ikke gider læse med, jo bare surfe videre i cyberspace og lykkeligt fortrænge denne blog.

1 kommentar:

  1. Hej Dorthe
    Jeg vil bare sige til dig, at din blog er en af de blogge jeg nyder at læse allermest, det er dejligt at læse om jeres oplevelser og ture i naturen. Så jeg håber meget du bliver ved med at blogge, selvfølgelig kun hvis du har lyst.

    Hilsen Helle Confrey

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.