onsdag den 30. maj 2007

kringe-top

SÅ tog jeg mig alligevel sammen og fik syet kringe-toppen færdig. Den er lidt træls (for at sige det på jydsk), idet skuldrene på toppen glider op, når man løfter armene, men måske man kan vænne sig til det? Måske skulle man også have en lidt mindre barm, for at den sidder lidt pænere, men den luner dejligt om skuldrene og på ryggen. Jeg håber, at monteringen gjorde noget positivt ved min strikkeblokering, så jeg kan komme lidt igang igen, for det er afslappende og hyggeligt at sidde med noget strikketøj!! Chokoladerouladen med jordbær blev spist meget op (sammen med den, der var mislykket.. takket være Jensen-brødrene) Og mangoen jeg tilføjede, klædte absolut kagen, synes jeg. Imorgen truer en ny dag.. ØV! Men ifølge pålidelige kilder (?)Sara, er der kun 23 skoledage tilbage. Jeg trænger til ferie og til lange stille dage=ferie!!

1 kommentar:

  1. Den ser dejlig lun og lækker ud.
    Sikke nogle dejlige isbilleder du har på din blog.
    KH Hanne

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.