tirsdag den 8. maj 2007

Hverdag igen

Så er jeg hjemme igen fra mit lyn-visit i hovedstaden, hvor jeg var på træner-kursus arrangeret af Grønlands Idræts Forbund. Det var et meget inspirerende og givtigt kursus og jeg glæder mig til at dele det med Sisimiut Taekwon-do's medlemmer. Mine pessimistiske og negative forventninger om, at jeg ikke kunne komme ud og svinge lidt med dankortet i storbyen blev gjort til skamme, idet kurset først startede lørdag kl. 15. Jeg fik nu ikke brugt alverden af min i forvejen ynkelige, for ikke at sige ikke-eksisterende formue, men jeg fik da købt et par nye solbriller med styrke på tilbud og jeg glæder mig til at modtage dem med posten. Jeg skulle med den meget tidlige maskine i går/mandag morgen, og skulle dermed op kl 04.45, for at nå ud og indlevere baggage 1 time før afgang, der er sat til kl. 07.00. vi fløj den længste vej hjem og var dermed gennem Maniitsoq og Kangerlussuaq, hvor jeg kort... alt for kort, fik hilst på simon, der så ud til at have det godt.
Jeg kom hjem i strålende solskin til mine piger, der var rørende glade for at se mig, og de blev ikke mindre glade for mig, da jeg også havde købt småting til dem i Nuuk. Idag er vejret slået om. Det har sneet lidt i nat, det er koldt og det blæser. Havet er så smukt, når det blæser, så jeg var naturligvis ude og tage et billede med mit mobilkamera fra bilen. Det har været en tankevækkende oplevelse ikke at have strikketøj/håndarbejde eller internet i en hel weekend. Jeg har fisket mit strikketøj frem igen, men det driller og driller. Jeg er igang med at strikke en sjælevarmer, og ryggen er blevet fin nok, men passer ikke med det første forstykke..ARRRRGGGHHH! Øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.