søndag den 13. maj 2007

Gås på mors dag

Det var lidt nemmere at komme tæt på Kanada-gåsen i dag, som stadig ligger nede i vores "spejdersø". Den er utroligt flot, men har en lidt mærkværdig adfærd, idet den opfører sig som en and. Det kan være at den tror, at den er en and?? Den er næsten dobbelt så stor som ænderne. Læs om den her og her Men du kan også få inspiration til canadagåsen her og her Min mor skulle naturligvis have en blomst i forbindelse med Mors Dag. Der kan være mange meninger for og imod Mors dag, men om end ikke andet, er det en god anledning til på en eller anden måde, at vise sin mor, at man værdsætter hende. Jeg vil så gerne vise, at jeg især værdsætter min mor, men også min far for at være der for mine børn, og alle de flotte middage vi indtager i årets løb hos dem. TILLYKKE MED MORS DAG, MOR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.