onsdag den 9. maj 2007

Idag fik jeg lokket Jan til at komme i Røde Kors og hænge en kæde op til at hænge tøj op på. Nu kan de første kreationer blive udstillet og solgt. Det bliver lidt sjovt at se om tingene kan blive solgt/hvordan det bliver modtaget. Min forfængelighed håber naturligvis på lidt succes.
Den hvide skjorte er en smoking-skjorte er udsat for en lille (str.2 år)blomstret chiffonkjole, der er klippet op.. det er skjorten så også, og jeg synes selv, at den er blevet ret hip.. Og du må også gerne lægge mærke til "røde kors" label/mærket, der sidder i nakken. Det er da sejt!!! Det er dejligt at se børnene igen, når man ikke har set dem et par timer. Til hverdag ser jeg dem jo stort set hvert frikvarter og meget ofte lige så snart de har fri, og så er vi jo altid sammen resten af dagen medmindre de er til træning eller jeg er i fx. Røde Kors. Jeg er jo på den måde meget privilegeret at få/have så meget tid sammen med dem ...endnu. Det får jo en ende inden jeg får set mig om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.