lørdag den 12. maj 2007

Fjollede gaver

Iaften er vi inviteret til konfirmation. Det viser sig, at konfirmanden også har fødselsdag. Da rygtet siger, at han ønsker sig penge, har vi sammen med Lena, Jesper og Christine samlet halvtredsere, puttet dem i balloner og pustet ballonerne op.
Jeg har ikke voldsomt grønne fingre, men jeg kan godt lide planter. Jeg fik en forskuds-morsdags-plante igår af Jan og pigerne. Den er sød, men jeg ved ikke, hvad den hedder eller hvordan den skal passes. Nu håber, jeg den overlever at komme hjem til mig?!
Min krist tjørn har overlevet, og se engang! Nu blomstrer den også.. lidt modvilligt, men dog blomster. Og så synes jeg da lige, at I skal se dette: strikke-drillerier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.