søndag den 5. oktober 2008

Rensdyrjagt og kartoffelhøst

Per og Jan har haft en pragtfuld tur. De fik rensdyr og minsandten om de ikke også høstede fine, fine kartofler både lørdag og i dag. Jeg kan jo af gode grunde ikke berette i ord om turen, men Jan har taget de mest pragtfulde billeder med sit lille lommekamera (respeeeekt!!!) og dem er du velkommen til at se her. De siger vist mere end alle de ord, som jeg ville kunne hitte på. Jeg er helt vild med hans billeder af det spejlblanke vand med TAMPAXEN, men der er mange, mange flere at forelske sig i.

4 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.
    Jeg kigger ofte ind på din blog og nyder dine indlæg og de fantastiske billeder som du tager. Din blog er det nærmeste jeg kommer på lokale Sisimiut News, så hér får jeg lidt en fornemmelse af hvad der sker i den lille by. Så er det jo en ekstra bonus, at se min gamle far i aktion, dugfriske jagtbilleder og så i den kvalitet, dejlig måde at starte mandag morgen på kontoret. Fedt at høre og se, at Jan og Per har været afsted sammen. Tak for det. Hils mange gange og god uge, efterårsferie forude :-)
    Kh. Thomas

    SvarSlet
  2. Selv tak, Thomas. Jeg klikker forbi din blog engang imellem og håber og krydser fingre for, at du fortsætter dine underholdende skriverier om din hverdag. Du kan tro, at vi nok skal hilse

    SvarSlet
  3. Åååårh nogen skønne billeder!!!

    Jeg ville ønske, jeg kunne nå en tur ind i andenfjorden, før jeg skal til Danmark, men det når jeg vist ikke :-(.

    SvarSlet
  4. Barfuss, du kommer jo helt sikkert igen ;-) og 2. fjord bliver jo liggende og venter på dig ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.