søndag den 9. september 2007

Forlovelse

I dag er det 13 år siden, Jan og jeg blev forlovet. Vi blev først gift i juli 1996, men dagen i dag 0909 husker vi altid i modsætning til vores bryllupsdag. (Vi mødte hinanden på en hundeslædetur i maj 1993..derfor denne romantiske hundeslæde i solnedgangen) og købte hus sammen; Ja, det er den samme dag begge ting skete. Jeg er stadig meget glad for Jan og huset er jeg da også tilfreds med, så det er en dag, der er værd at huske på. En af farfars gamle venner havde en anden ven heroppe på besøg, som ville prøve at komme på sæljagt. Og den opgave var da een af dem jeg mere end frivilligt meldte mig til. Der var desværre store gamle dønninger fra i går og forgårs derude, og senere kom der nye bølger fra nord, så det var bestemt ikke optimale forhold, og desværre skød han(vennens ven) en smule forbi, så han fik ikke prøvet at skyde en sæl. Han havde ellers skudt mange forskellige dyr i mange forskellige lande. Men han fik da en chance omend den var lidt ringe..Og endnu værre: det kamera, der har siddet fast til mit øje siden i sommer havde jeg for en gang skyld ikke med, så ingen billeder af en fantastisk tur med en meget entusiastisk og medlevende jæger. Øv og så er endnu en dejlig weekend ved at være ovre... Jeg skal strikke et par pinde på mit sjal, og håber at det snart for ende med det, for jeg er ved at være ivrig efter at komme igang med noget andet. Og så slipper I ikke for dagens/aftenens sol, som (næsten) altid var utrolig dramatisk og smuk.
Jeg savner denne unge mand meget. Han går rundt i Danmark og er dejlig.... TAK TIL JAN FOR DE MANGE DEJLIGE ÅR OG TIL ALLE JER ANDRE: PAS GODT PÅ KÆRLIGHEDEN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.