lørdag den 1. september 2007

Besøg hos Laura

Idag nåede vi så ind til Laura. Hendes lærer ringede og fortalte, at hun havde fået noget kogende vand over sin fod, så jeg fik pludselig fart på, og drønede ind til hende medbringede aloe vera, arnika-salve og zinksalve. Det var heldigvis ikke så slemt, som jeg havde forestillet mig, men hun får en solid vabel på foden. Hun var ved godt mod og var lykkelig over at være på lejrskole. Sara og Jan kom tøffende efter mig i den store båd, og Sara var super-glad for at se sin storesøster og var stolt over at kunne give hende nogle af de småkager, som hun havde lavet til hende sammen med Jan i går. Aanaa og aataa kom også ind til Assaqutaq og besøge Laura så hun var naturligt nok noget tilfreds med det hele. Iaften efter at være kommet hjem og fået noget at spise, kørte vi ned til havnen, hvor der blev afholdt havnefest. Kedeligt at der var så mange fulde mennesker som dinglede rundt, så vi forlod det hurtigt igen. Sara havde talt med sin klassekammerat og de havde snakket om, at det ville have været bedst, hvis der ikke havde været alkohol-salg eller at de havde ventet med at sælge det til efter kl. 21.00 og det kan de jo have så ret i. I får nogle billeder fra Assaqutaq. Hvis vejret er til det, vil vi besøge hende igen i morgen sammen med farfar og måske (forhåbentligt Jesper og Christine) Det vil vejret afgøre for os. Vores hjem ligner noget der er løgn, men vi overser det og lader det ligge. Når man kan komme ud og nyde havet, naturen og et dejligt besøg hos Laura, vælger vi naturligvis det, men det piner mig, at hjemmet ligner noget fra en før og efter-reklame for skrappe rengøringsmidler, hvor vores hjem skal illustrere før-billedet. ØV, men jubii for en dejlig dag. For de strikkeinteresserede: Mit dominostrik er ved at tage form og jeg tror nok, at det bliver et sjal?? Det kan nå at ændre sig endnu, men det vokser og det er stadig sjovt.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at I havde et godt besøg... knap så dejligt med det kogende vand, men godt, at det ikke er helt så slemt som det først lyder.
    Forresten ved jeg ikke, om du har et almindeligt liv. Du har noget af verdens smukkeste natur som nabo og skriver godt og levende, og så er alle liv vel noget særligt.

    Så jeg følger i hvert fald med med glæde.

    Kh Karen S

    SvarSlet
  2. Du har ret! Alle liv er specielle og unikke! Og det glæder mig, at du finder mine skriblerier/dagbogsnotater gode og levende. Alle bliver glade for lidt ros. TAK

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.