søndag den 2. januar 2011

Overarbejde

Mit kamera har godt nok været på overarbejde i dag.

Der kom en ung pige, som skulle fotograferes og da hun var færdig, kom Saras veninder også forbi.

Det kom der mange sjove billeder ud af:

tossedepiger

sarasveninder

De ville have billeder af sig selv og hinanden og sammen.

For at være på den sikre side tog jeg omkring 350 billeder Smiley

3

sara

Og Laura blev da også foreviget med et par billeder:

laura

 

Selv jeg fik taget mit billede, men jeg synes jeg ligner mig selv mindre og mindre..

Når jeg ser mig selv på billeder, syns jeg bare, at det ligner een jeg kender.

Det ligner ikke mig, ihvertfald. Jeg synes selv, at jeg er pænere i virkeligheden, men sådan kan vi alle gå rundt i vores egne små vrangforestillinger.

Jan synes billedet ligner mig meget godt.

Skal jeg så være glad eller ej??

Hmmm.. måske skal jeg bare være.. lige glad/fornærmet?

dj

 

I morgen er det slut..

I morgen skal jeg på arbejde.

Ligesom så mange andre.

Jan kan blive hjemme, hvis han vil, men mon han bliver det?

Næppe!

3 kommentarer:

  1. Tja- det er jo en sjov blanding af hvordan man selv opfatter sig og hvordan andre ser en. F.eks. fik jeg pludselig masser af krøller i håret, da jeg blev midt i 40erne efter at have haft glat hår hele mit liv, så det kneb også med at genkende mig selv.
    Desuden undres jeg såre når jeg møder eller ser gamle skolekammerater på tv- Lars Lilholt f.eks- han ser tudsegammel ud og der er kun 2 års forskel på os, men det er nok fordi man glemmer at man selv er gråhåret.
    Iøvrigt nogle fantastisk søde og sjove fotos du har taget af pigerne. Dem bliver de glade for når de bliver rigtigt gamle.

    SvarSlet
  2. Flotte fotos.

    Hvis du synes du ligner en du kender, så er det i givet fald en af de smukkere af slagsen! :-)

    Kender det godt selv, men spejle er ikke hvad de har været!

    SvarSlet
  3. Karin Grøn: Det er sjovt, at se sig selv på gamle billeder.
    Jeg har det modsat dig, Karin.

    Jeg synes, at alle andre ser meget yngre ud end mig og jeg tænker nogengange, hvad de mon gør for at se ud som de næsten altid har gjort. Jeg ylder 45 lige om lidt, men synes jeg ligner een, som er meget ældre.

    Måske skulle jeg lade mig fotografere lidt oftere for at holde mig ajour med mit eget udseende???

    Fru Olsen: Mit spejl er af meget, meget ringe kvalitet. Det er også gammelt, næsten antik :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.