torsdag den 12. august 2010

Færdige siksakker

Bare lige så du ikke sidder og bider negle over mine anstrengelser over min strømpe nr. 2.. Du ved den, som jeg fortalte dig om og som jeg var SÅ tæt på at aflive..

Nu har den fået en passende partner, som er lige så fed, flot og smart.

etpar

Jeg vil, når jeg er færdig med mine lange, grå knæstrømper strikke et par siksak-strømper mere, for de sidder godt på foden og så er det altså lidt sjovere at bukke nakken og kigge ned i jorden, når der er udsigt til sjove strømper.

Skulle du have fået lyst til sådan et par alfe-agtige robin hood-strømper, finder du opskriften her og der er faktisk en tilsvarende, men dog lidt anderledes opskrift hos garnstudio også.

Hvorfor jeg vil bukke nakken og kigge ned i jorden?

Fordi jeg er lidt trist.

Jeg fik slet, slet ikke nok.

Det får jeg vist aldrig.

Altså nok ferie.

Jeg sidder med med følelsen “var det så det” indeni og det er ikke fordi jeg er skuffet, men fordi jeg ville have haft mere.

Konklusionen må være, at ferie igen har været god og afslappende.

Tænk om jeg havde siddet med den modsatte følelse “gudsketakoglov at ferien er slut”-følelsen. Det havde nok været værre og sat tanker i gang af en anden karakter.

Hverdagen er trådt voldsomt i kraft i dag med arbejdet og hvad deraf følger.

Jeg besluttede på forhånd, at jeg ville være positiv og glad for at gå på arbejde og det gjorde det lidt lettere at stå op i morges og møde kollegaerne.

Fake it till you make it-agtig og det virkede, at smile og være positiv. Ingen sure miner.

Det er ikke deres skyld, at jeg har vænnet mig til at sove til kl 10 om formiddagen og at jeg gerne ville have haft et par ugers ferie mere.. mindst.

Nu vil jeg slå nogen masker op til min knæstrømpe nr 2, selvom jeg burde liste ind i seng og sove, så jeg kan være frisk og veludhvilet til dagen i morgen, som skal starter ukristeligt tidligt.

knæstrømpe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.