søndag den 29. august 2010

Vandhunde

Den første september lukker svømmebadet.

Sara vil bare have vredet de sidste timer ud af den, så hun var derovre igen i dag.

Ligesom både i går, i forgårs, dagen inden i forgårs og og og og…

Og hun skal derover igen i morgen og på tirsdag har hun planlagt.

Sammen med klassekammeraterne og vennerne.

 

I dag var vi en smuttur ovre for at se hende i den udendørs pool.

Det er jo ikke meget vi ser hende herhjemme i disse dage, sååå…

Hun hyggede sig med en masse venner og de stillede glad og frivilligt op foran kameraet.

elias

pinnaluk

saraogpinnalukisvømmebad

Bare ikke lige Sara.

Et enkelt, hvor veninden også er på og så var hun væk.

Jeg ville ønske at jeg kunne svømme, når jeg ser dem boltre sig, lege og pjatte i vandet.

Måske vi skulle overveje noget med noget vand til næste års ferie-destination??

1 kommentar:

  1. Nej, altså! Du skal da lære at svømme! Specielt med alt det sejlads...
    Jeg lider under den misforståelse, at alle, der er omgivet af vand, nødvendigvis lærer at svømme?

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.