tirsdag den 30. marts 2010

Vilde damer og høj sol

Aaaj, så blev påskeferien skudt i gang og sikke et skud. Vejret kan bare ikke blive bedre: høj sol, blå himmel, sne og næsten og ikke ingen frostgrader.

Vi havde lovet min far at ville prøve at tæmme min yngste søsters snescooter.

Min søster bor som bekendt i Aalborg og der har hun jo ikke specielt meget brug for en snescooter.

Slet ikke nu.

Vildkatten skal sælges for den sølle sum af 20.000 kr.

p5

Nu har jeg prøvet at køre på hende og jeg kan sige, at hun er vild, hidsig og vil frem i verden.

Hun er en fræk vildkat, men kan styres med en kærlig fast hånd.

Hun er afgjort den bedste legekammerat du kan få her i byen.

p6

Jeg er hverken vild, hidsig eller til for meget fart, så Jan og jeg byttede pænt over, så jeg kunne komme på vores traktor af en snescooter.

p1

p2

(Niks, det er ikke min flaske, men een jeg fandt under stenene.)

Vores er ikke særlig elegant i sine bevægelser og hun opfører sig som en pæn gammel dame med fine manerer.

Hun er ikke sådan een man kan svinge rundt i en hurtig og lidenskabelig tango, som man kan med Dudis frække snescooter.

Vores er tung og sat og med lidt god vilje kan man få en stille vals med hende.

Vi kom ud til fjorden og vendte så om  igen.

En hurtig kop kaffe ved skiliften,p3

p4

en kort smuttur op for at se byen lidt fra oven

p7

og nu sidder jeg og venter, samler kræfter, mod og energi til at gå til møde.

p11

p10

Resten af familien er taget ud til Lena, hvor der trakteres med fine kager, kaffe, steg og godt selskab.

p8

 p9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.