lørdag den 20. marts 2010

Limlugt og sommerminder

Jeg går i bad hver dag, men bruger ikke shampoo hver gang.

Til gengæld er jeg storforbruger af fast sæbe. Luksussæbe, som jeg ofte får i gave.

For himlens skyld ikke flydende sæbe. Det er kun når man er ude, er på hotel eller på arbejde at der bruges flydende sæbe.

De fleste som kender mig, ved at jeg har hang til faste sæber, som får lov at ligge i en skål og dufte inde på badeværelset indtil de skal bruges.

I dag, mens Jan luftede hundene, gik jeg i bad, vaskede hår og sæbede mig ind. Mine tanker dvælede ved lange, varme og dovne sommerdage og tid til hinanden.

For mig hænger Elisabeth Ardens Green tea sammen med ferie, sommer og masser af tid, så handlingen var ikke langt fra tanken og ideen om, at hvis jeg badeed mig en smule i EA’s grønne te, smurte mig ind og lagde en dråbe af eau de toiletten et strategisk godt sted, ville min kære mand også komme i rette stemning.

Således bevæbnet ventede jeg på ham og da han efter SIT bad (sikkert med een af mine sæber??) satte sig overfor mig, kikkede jeg lidt forventningsfuldt på ham indtil han ængsteligt spurgte:

“ Sig mig engang, hvad er det som her lugter af?”

Jeg smilede hemmelighedsfuldt, men for tidligt, for det næste han sagde var:

“ Her lugter af lim eller stærkt rengøringsmiddel”.

velduft

Hmmmmfrrr..

I morgen vil jeg bruge jeg min sædvanlige deo fra Urtekram og hvis jeg skal ud, vil jeg måske, men kun måske ofre et pust af body-shops roser.

Eller måske skulle jeg spare lidt på roserne, for de er ikke til at købe her i byen og dem har han da ikke klaget over…. endnu

3 kommentarer:

  1. HIHIHI (nej hvor jeg grinte)det er vistnok Jan i nøddeskal

    SvarSlet
  2. LOL - romantikken laenge leve!
    Jeg har lige tagget dig til en lille bogstavleg. Detaljer paa min blog, hvis du har lyst at vaere med, nu du ikke har andet du skal have ordnet. :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.