onsdag den 2. december 2009

Koldt

Du gider nok ikke læse om at jeg endnu engang er syg?

At jeg ligger herhjemme med bihulebetændelse, der jager smertende ned i tænderne, bag øjnene og er ved at slå mig ud, når jeg bukker hovedet?

At jeg er sløj, mat og ikke er til nogen nytte?

Næ, det tænkte jeg nok, men jeg kan vise dig nogle billeder fra i går.

Om formiddagen, når lyset bryder igennem og farver himlen i de flotteste dybe og farvemættede toner, er der så smukt. daggry

Der er lige så smukt om dagen, når solen akkurat kommer over horisonten og indhyller fjeldene med sneen på, i lyserøde toner. fuldmåne Månen er fuld for øjeblikket og nætterne er magisk lyse og dragende, hvis ikke lige det var fordi det er hvinende koldt derude.

Godt, at jeg kan putte mig under min varme dyne og snøfte lidt for mig selv og vide, at det, forhåbentligt, snart går over.

(Fuldmånen forsvinder bag fjeldet mod nord her kl ca 10 om formiddagen)udafstuevinduet

6 kommentarer:

  1. Det er godtnok træls med den f...influenza, fortsat god bedring
    KH mor

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig gider vi da. Surt, surt, surt - rigtig god bedring.

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød Mette. Tak skal du have

    SvarSlet
  4. God bedring til dig.Prøv at kigge på denne hjemmeside med flotte billeder fra København
    www.canon4fun.dk.
    hilsen
    Nina Borup Hansen, Vallensbæk

    SvarSlet
  5. Tak Nina og tak for linket. Det ser spændende ud

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.