tirsdag den 4. august 2009

Ups

Og så vågnede jeg lige i morges og vidste nøjagtig, hvad jeg havde glemt i går eller rettere ikke fået gjort.

Jeg afleverede min mobil, du ved nok, den jeg vandt i oktober.

Når den ringer kommer der ingen lyd, kun en vibreren og det har medført mange ubesvarede opkald til mig.

Der er jo garanti på den endnu, og da jeg ikke på nogen måde har mishandlet den eller gjort noget som kan være årsag til at den lige pludseligt ikke virker, så jeg afleverede den til Tele, som har sponsoreret den. og forventer at garantien dækker for en reparation.

I morges da jeg vågnede, kom jeg i tanke om, at jeg ikke har gemt mine telefonkontakter andre steder end på min mobil.

Jeg ringede panisk til Tele, men den var sendt afsted og jeg ved af bitter erfaring, at alt bliver slettet, når den har været på værksted, sååååå h du må da gerne lige smide  en mail  (dortheivalo (@)greennet.gl ) mail med dit telefonnummer/mobiltelefonnummer, så jeg kan få genskabt min telefonliste. 

(hæ, jeg bruger en “pæn” skrift for at dække over min dumhed.  Når man ikke lærer af erfaring, så er man /jeg altså lidt for alternativ! Gad vide om det kan skjules med en pæn skrift?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.