onsdag den 12. august 2009

Ferieafslutning

Jeg kan nu godt forstå, at Jan er glad for dén båd. didiOg da han skulle tanke, troede han, at der kun var en sjat tilbage i tanken, men næ nej, der kunne kun være 10 liter diesel i, så nu er tanken fuld og lur mig om det ikke kan holde sæsonen ud. Den bruger absolut intet brændstof. Lidt kærlighed og frisk luft, sejler den vist på?! Miljø-og økonomivenlig. Det skulle naturligvis tjekkes, at den sejlede som den skulle, så der var heldigvis en anledning til at komme på havet. Det ville være synd at sige, at den spandt, for det larmer altså noget ombord, men motoren kørte som den plejer, og det er vist godt. Jeg, i mit benzindrevne miljø-svin (dog 4takt), og Jan i sit fine skiw. solnedgangSolen var som sædvanlig smuk og kastede gyldne stråler over havet.  Vi har det nu godt og dejligt, og jeg skal absolut ikke klage til trods for at ferien er slut fra og med i morgen, og arbejdet igen skal genoptages. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.