fredag den 10. april 2009

Uden ord

Jan havde det lillebitte Olympus kamera med ud på hundeslædetur igår. Kameraet er ikke af nyere dato for at sige det diplomatisk, og der er sparet en hel del på pixel-ene, eller var der bare ikke flere dengang? Jeg drømmer lidt om et lommekamera til den slags ture, men Jan er heldigvis en god fotograf med øje for gode motiver, så der skal såmænd ikke så meget justering eller beskæring til, før den dårlige billedkvalitet er ophævet. Derfor kan jeg nu godt drømme lidt alligevel om et lommekamera på størrelse med en tændstikæske? Mit superseje Nikon vejer jo godt til, fylder næsten ligeså meget som mig (og det siger altså ikke så lidt) og er ikke af den diskrete slags, så… men, Jan skød een rype, den eneste fangst, og den er kommet ned til samlingen i fryseren, og inden vi ser os om har vi nok til et måltid til Lauras konfirmation. De af jer, der kender Jan, ved at han ikke er af mange ord, så billederne, han har taget, bliver uden ordledsagelse:

dagensfangst

denenestefangst

gunnarshytte

hundeneikæde

mellemhytterne

påfjeldet

Jeg ved, at Johannes og ham har hygget sig meget. Nydt naturen og stilheden, roen og den rene luft, så det er vel også fangst nok i sig selv?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.