mandag den 13. april 2009

Sensations-hunger

Simon, der normalt bor i en bygd..okay, en lidt anderledes bygd (Kangerlussuaq) er da rigtigt nok kommet til storbyen. I går formiddags, var en håndværker igang med at lægge noget tagpap på Brugsen, der ligesom Pisiffik, er ved at blive udvidet, da det gik i brand. Der skete heldigvis ikke andet end materiel-skade og branden blev hurtigt og effektivt slukket igen. Jeg opdagede ingenting, for jeg lå og sov, men Jan hev Olympussen frem og fotograferede.  brugsenbrandbrugsenbrand2 Jeg kunne læse om det, da jeg fik øjne og i dag kunne jeg se skaderne. I aften ville jeg fotografere en dråbe, dråbemen min opmærksomhed blev fanget af en masse blinkende lastbil-lygter, dråben var for svær at fotografere, nysgerrig som jeg jo er, var jeg henne og kikke. Min koncentration om dråben var alligevel ødelagt. sunket1 En stor kutter havde opgivet, sunket2sunket3sunket4    og var begyndt at tage vand ind. Der er stadig stigende vande, så operationen blev opgivet, sunket5og brandvæsenet vil forsøge igen i morgen tidlig, når vandet er faldet. Jo, jo der sker ting og sager i storbyen. Nu vil jeg sætte mig over i mit sofahjørne, finde strikkepindene frem, og se om jeg overhovedet kan huske, hvordan man gør. Det er jo ikke blevet til alverden på det sidste… ( et par lilla håndledsvarmere i tyk uld med lilla perler) og så har jeg pyntet mine sorte kinasko med pailetter og perler. Det tæller også lidt i håndarbejds-regnsskabet?!kinasko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.