torsdag den 9. april 2009

Hytte-kaffe

Efter at have sat pigerne og Simon af hjemme, kørte jeg ud igen. På vejen mødte jeg Lena og Dudi, der var ude og gå…”Om Dudi ville med?” “Jo, det ville hun da gerne” og så kørte vi i adstadigt bedstemor-tempo ind i bunden af fjorden, for at drikke kaffe med Jan og Johannes. De lå og boblede i (hver) deres sovepose, puttedrengemen fik da sat vand over til pulverkaffe. Hundene så ud til at nyde de nye omgivelser og det samme gjorde både Jan og Johannes og Dudi og ikke mindst mig. Det har været en hel dag ude, så nu skal jeg under den varme bruser og have vasket benzin-dunsten ud af håret.324 59

   Der er flere billeder at se her

Du skal bare huske at bruge piletasterne, for jeg er ikke så god til at oprette mapper i Flickr… endnu!

1 kommentar:

  1. Man kan se, at Johannes er på alternativ "bryllupsrejse" med Jan - men hyggeligt ser det ud.
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.