mandag den 6. april 2009

Dyr lov

Vejret er slået om. Det sner og blæser faktisk en hel del. Det er den første påskeferie dag, og jeg har planer om at nyde ferien i rigt mål. Vi har været ude og købe en snescooter-hjelm, som er blevet lovpligtig at bruge, ligesom det også er blevet lovpligtigt at bruge sikkerhedsseler heroppe. Det er dyrt at overholde loven for os; hjelmen kostede den betragtelige sum af 2400,- og det kostede os over 3000,- at få isat sikkerhedsseler i Hiluxen. Såsnart solen titter frem igen vil jeg kun være at finde ovenpå snescooteren, for hjelmen skal godt nok nå at blive brugt inden sneen smelter. Der ligger et skib ved kajen P571 (Ejner Mikkelsen) og kanonen ser lidt kold ud..måske til kold krigsførelse? (P.s Jeg har leget lidt og lagt nogle enkelte billeder ud i et Flickr-album. Det er at finde i venstre side under ACR albummet. Jeg har givet Lena samtlige 105 billeder, som jeg ville være bekendt, og måske ligger hun dem ud? Måske ikke?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.